Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Lipiec 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Practum zajmie się kampanią Jim Beam w Polsce. Ambasadorem Mrozu

Współpraca między Practum a Jim Beam została podjęta na początku lipca (fot. materiały prasowe)

Od początku lipca Practum Consulting jest odpowiedzialna za realizację działań PR w ramach kampanii wizerunkowej marki Jim Beam, której ambasadorem w Polsce został Łukasz "Mrozu" Mróz. 

Akcja, której hasłem jest "Jim Beam Always Welcome" to międzynarodowy projekt, z którym współpracują artyści z różnych krajów. W Polsce będzie nim wokalista Mrozu, który jest najlepiej znany ze swojego debiutanckiego albumu "Miliony Monet".

Artysta pojawi się w spotach reklamowych, które będą publikowane na portalach społecznościowych. Jim Beam przygotuje również specjalną trasę koncertową muzyka, składającą się z 10 występów. Poza materiałami wideo w ramach kampanii zaplanowano aktywności w punktach sprzedaży. Kampania w naszym kraju potrwa do końca grudnia.

Odpowiedzialne za prowadzenie kampanii po stronie Practum są Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Współpraca między agencją i marką została nawiązana w lipcu w ramach przetargu.

(KAP, 28.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.