Practum zajmie się kampanią Jim Beam w Polsce. Ambasadorem Mrozu
Współpraca między Practum a Jim Beam została podjęta na początku lipca (fot. materiały prasowe)
Od początku lipca Practum Consulting jest odpowiedzialna za realizację działań PR w ramach kampanii wizerunkowej marki Jim Beam, której ambasadorem w Polsce został Łukasz "Mrozu" Mróz.
Akcja, której hasłem jest "Jim Beam Always Welcome" to międzynarodowy projekt, z którym współpracują artyści z różnych krajów. W Polsce będzie nim wokalista Mrozu, który jest najlepiej znany ze swojego debiutanckiego albumu "Miliony Monet".
Artysta pojawi się w spotach reklamowych, które będą publikowane na portalach społecznościowych. Jim Beam przygotuje również specjalną trasę koncertową muzyka, składającą się z 10 występów. Poza materiałami wideo w ramach kampanii zaplanowano aktywności w punktach sprzedaży. Kampania w naszym kraju potrwa do końca grudnia.
Odpowiedzialne za prowadzenie kampanii po stronie Practum są Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Współpraca między agencją i marką została nawiązana w lipcu w ramach przetargu.
(KAP, 28.07.2021)