Uczestnicy GVA z szansą na wygranie kampanii DOOH w Jet Line
19 lipca startuje kampania twórców kanału Planeta Abstrakcja na YouTube (fot. materiały prasowe)
Podczas siódmej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, autor nagrodzonego filmu w kategorii Publicystyka, wideorozmowa dostanie dodatkową nagrodę w postaci kampanii DOOH.
Sponsorem nagrody jest firma reklamy zewnętrznej Jet Line, która jest partnerem GVA od 2018 roku. Osoba, która zdobędzie nagrodę dodatkową, będzie mogła wyemitować własny materiał, pokazujący twórczość lub promujący własny kanał na wszystkich ekranach sieci Jet Line, w sześciu największych miastach w Polsce, w dowolnym terminie.
W ub.r. jury przyznało tę nagrodę Aleksandrze i Borysowi, twórcom kanału Planeta Abstrakcja na YouTube. Dziś rusza kampania youtuberów (potrwa tydzień i będzie prezentowana na 300 nośnikach DOOH).
Jury 7. edycji Grand Video Awards wybierze laureatów w jedenastu kategoriach. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagroda Widzów. Zwycięzców poznamy podczas gali finałowej konkursu (tradycyjnej lub online), która odbędzie się w październiku w Warszawie.
(IKO, 19.07.2021)