Pekao promuje ofertę w telewizji, internecie i kinach
W ramach kampanii powstały 30-sekundowy spot i trzy wersje 15-sekundowe (screen YouTube/Bank Pekao SA)
Kampanią w telewizji, internecie i kinach bank Pekao promuje ofertę, która powstała we współpracy z PZU. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Saatchi & Saatchi.
Hasłem "Bierz życie za rogi" kampania Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. Oferta ma zapewnić klientom banku poczucie bezpieczeństwa i pomoc w przypadku awarii. W ramach pakietu można np. zamówić wizytę fachowca w razie usterki czy ubezpieczyć zakupy przez internet bądź rzeczy osobiste.
Kampania ruszyła 15 lipca. Na głównych antenach stacji telewizyjnych i w kanałach tematycznych emitowane są 30-sekundowy spot i trzy wersje 15-sekundowe. Działania są też prowadzone w internecie (m.in. 6-sekundowe filmy) i mediach społecznościowych. Od 30 lipca o ofercie banku dowiedzą się także odwiedzający kina - spot będzie wyświetlany na przeszło 1000 ekranów w dużych i małych miastach. Pekao odmówił odpowiedzi na pytania, w których mediach i sieciach kin będą prowadzone działania. Kampania telewizyjna i w kinach zakończy się 26 września, w internecie - 30 września.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii jest odpowiedzialna agencja Saatchi & Saatchi, za działania digitalowe - Sales & More SA i Spot & Dot. Za kampanie w social mediach odpowiada Insignia. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).
(KRY, 16.07.2021)