Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pekao promuje ofertę w telewizji, internecie i kinach

W ramach kampanii powstały 30-sekundowy spot i trzy wersje 15-sekundowe (screen YouTube/Bank Pekao SA)

Kampanią w telewizji, internecie i kinach bank Pekao promuje ofertę, która powstała we współpracy z PZU. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Saatchi & Saatchi.

Hasłem "Bierz życie za rogi" kampania Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. Oferta ma zapewnić klientom banku poczucie bezpieczeństwa i pomoc w przypadku awarii. W ramach pakietu można np. zamówić wizytę fachowca w razie usterki czy ubezpieczyć zakupy przez internet bądź rzeczy osobiste.

Kampania ruszyła 15 lipca. Na głównych antenach stacji telewizyjnych i w kanałach tematycznych emitowane są 30-sekundowy spot i trzy wersje 15-sekundowe. Działania są też prowadzone w internecie (m.in. 6-sekundowe filmy) i mediach społecznościowych. Od 30 lipca o ofercie banku dowiedzą się także odwiedzający kina - spot będzie wyświetlany na przeszło 1000 ekranów w dużych i małych miastach. Pekao odmówił odpowiedzi na pytania, w których mediach i sieciach kin będą prowadzone działania. Kampania telewizyjna i w kinach zakończy się 26 września, w internecie - 30 września.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii jest odpowiedzialna agencja Saatchi & Saatchi, za  działania digitalowe - Sales & More SA i Spot & Dot. Za kampanie w social mediach odpowiada Insignia. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).

(KRY, 16.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.