Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agappe.pl to nowy serwis społecznościowy dla katolików

Agappe.pl jest dostępna zarówno w wersji na komputery, jak i na urządzenia mobilne (fot. materiały prasowe)

Agappe.pl to serwis społecznościowym stworzony z myślą o katolikach. Pomysłodawcą aplikacji jest ksiądz Artur Potrapeluk, koordynator lubelskiej Odnowy w Duchu Świętym.

Artur Potrapeluk podkreśla, że Fundacja Nowa Pięćdziesiątnica, która pracuje nad aplikacją, chce stworzyć narzędzie dla osób szukających możliwości wzmocnienia swojej wiary.

W rozmowie z "Pressem" Monika Czaplicka z agencji Wobuzz podkreśla, że serwis może być sukcesem, jeśli twórcy będą mieli świadomość, czego mogą oczekiwać, jeżeli chodzi o użytkowników i reklamodawców. - Wiele portali tematycznych jest interesującym kąskiem dla reklamodawców. Nawet przy kilku tysiącach użytkowników i hojnych kieszeniach wiernych mają szansę funkcjonować - mówi Czaplicka.

Użytkownicy Agappe.pl mogą kupić pakiety z dodatkowymi opcjami serwisu. Najtańszy kosztuje 70 zł za 180 dni, najdroższy 3999 zł.

Czaplicka zwraca uwagę, że przyszłość Agappe zależy w głównej mierze od jego promocji. - Kilkoro zapalonych księży, którzy namówią podczas mszy świętej swoich wiernych do rejestracji, i efekt wirusowy może zostać rozpoczęty - mówi Czaplicka.

Potem trzeba będzie przekonać pozyskanych użytkowników do aktywności, a to nie jest łatwe, o czym przekonali się założyciele serwisu Albicla.pl. Chociaż Tomasz Sakiewicz w marcu chwalił się, że korzysta z niego 70 tys. użytkowników, to według Tomasza Zielińskiego ze strony Informatykzakładowy.pl, który dokonał dokładnej analizy serwisu, ich liczba jest o wiele mniejsza - trochę ponad 30 tys.

Specjalista wyliczył to na podstawie kont, które publikowały, podawały posty dalej, komentowały, lubiły albo obserwowały publikujących. Zieliński zwraca uwagę, że jeśli faktycznie na Albicli znajduje się ponad 70 tys. osób, to 40 tys. z nich w ogóle nigdy nie korzystało ze strony po założeniu konta. Zwraca uwagę, że w ostatnich dniach powstaje zaledwie 10 kont dziennie.

(KAP, 15.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.