Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolektyw Nanga Pictures wystawia zdjęcia na Domach Towarowych

Mozaika stworzona przez Nanga Pictures pokazuje cichych bohaterów pandemii COVID-19 (fot. materiały prasowe)

Na warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior pojawiła się wystawa fotograficzna kolektywu Nanga Pictures, która składa hołd osobom walczącym z pandemią COVID-19.

Na zdjęciach stworzonych przez członków kolektywu są pracownicy pięciu polskich szpitali. To portrety zarówno personelu medycznego, jak i niemedycznego. Pięcioro fotografów chce w ten sposób pokazać ludzi, którzy narażali zdrowie i życie, aby pomagać chorym w trakcie kolejnych fal pandemii. Wśród sfotografowanych osób znalazły się salowe, pielęgniarki, technicy i ratownicy medyczni, lekarze i sprzątaczki. Z 35 portretów stworzono mozaikę o powierzchni ponad 155 mkw., która zawisła na elewacji Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie. 

Sławomir Kamiński, jeden z autorów projektu, wyjaśnia "Presserwisowi", że każdej z osób zaangażowanych w projekt zależało, by nie byli z nim związani sponsorzy ani politycy. - Portrety może nie są wyczynem fotograficznym, ale na tym nam zależało. Nie chodziło o zaistnienie artystyczne, ale o pokazanie wyjątkowych ludzi, do których trudno zresztą było dotrzeć, ponieważ wielu było zniechęconych do mediów.

W skład kolektywu fotograficznego wchodzą Sławomir Kamiński, Aleksander Majdański, Mirosław Pieślak, Marta Rybicka i Maciej Stanik. Są to zdobywcy wyróżnień i głównych nagród m.in. Grand Press Photo. 

Projekt akcji i realizacja mozaiki były możliwe dzięki współpracy twórców z Reklamaxxl.pl, Cybul.art i Wr7.pl. Wystawę można oglądać do 31 lipca br.

(KAP, 08.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.