Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Śląski ZTM promuje powrót do komunikacji miejskiej

Śląski ZTM liczy, że akcja promocyjna skłoni pasażerów do korzystania z komunikacji miejskiej (screen YouTube/Metropolia GZM)

Kampanią "#Otwieramy szeroko drzwi na powrót normalności" śląski Zarząd Transportu Metropolitalnego namawia mieszkańców, by po pandemicznych ograniczeniach wrócili do podróżowania komunikacją miejską. 

Kampanię przygotowało Studio Kolektyw z Warszawy we współpracy z pracownikami działu reklamy i marketingu ZTM. Akcja promuje powrót do korzystania z komunikacji miejskiej oraz nowe rodzaje biletów. Jej pierwszym etapem są posty sponsorowane w mediach społecznościowych, w tym konkurs na ciekawe spędzanie czasu w komunikacji miejskiej, w ramach którego wygrać można gadżety ZTM (m.in. kubek, pendrive i parasol). 

– Profrekwencyjna kampania w mediach społecznościowych rozpoczęła się z końcem wakacji i potrwa około miesiąca. Posty z kampanii, które najlepiej się klikają, trafią do outdooru w sierpniu w formie citylightów. Być może także jako reklamy fullback na autobusach, ponieważ chcemy poszerzyć grupę docelową o kierowców. Kampania w tej formie potrwa do końca wakacji. We wrześniu chcemy ruszyć z kampanią radiową z okazji Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu – mówi "Presserwisowi" Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ds. handlowych ZTM.

Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM) w Katowicach to największy organizator transportu publicznego w Polsce, odpowiedzialny za komunikację miejską Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. We wrześniu 2020 roku ZTM ze Studiem Kolektyw przeprowadził akcję "#DbajmyOSiebieNawzajem", podczas której w prasie i radiu ZTM prowadził dialog z pasażerami dotyczący pandemii (np. "My zużywamy ponad 23 litrów płynu do dezynfekcji miesięcznie. Ty myj lub dezynfekuj ręce po każdym przejeździe"). Po akcji statystyki sprzedaży biletów chwilowo wzrosły, by znowu spaść podczas jesiennego lockdownu. W kwietniu br. ZTM przeprowadził niestandardową kampanię radiową "M-ki śmigają częściej, częściej, częściej", promującą nowe połączenia międzymiastowe.

(BKS, 07.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.