Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy lekkoatleci reklamują ofertę gastronomiczną stacji Orlenu

W spotach Orlenu występuje m.in. Justyna Święty-Ersetic, mistrzyni Europy w biegu na 400 m (screen: YouTube/PKN Orlen)

Polscy lekkoatleci w spotach wideo i działaniach digital promują ofertę gastronomiczną stacji Orlen. To tylko jedna z akcji promocyjnych koncernu, które startują w lipcu.

Wakacyjne działania marketingowe łączy sport - są związane z nadchodzącymi igrzyskami olimpijskimi w Tokio i wyścigami Formuły 1.

W kampanii "olimpijskiej" biorą udział Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy Oliwia Jabłońska, Adrian Castro i Rafał Szumiec. Promują oni ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach benzynowych. W ramach tej akcji nakręcono 60- i 30-sekundowy film reklamowy. Za kreację odpowiada agencja Grey, muzykę do spotu skomponował Radzimir Dębski, wyreżyserował go Marcin Filipek. Działania marketingowe zaplanowano w telewizji, radiu, prasie i internecie, a także outdoorze oraz we własnych kanałach i nośnikach Orlenu. Potrwają do końca sierpnia.

Od 2 lipca do 15 sierpnia trwa kampania "Mistrzowskie kupony", przygotowana przez agencję RED8. Realizując w aplikacji Orlen Vitay jeden z dwóch kuponów za zakupy na stacji, klient otrzyma "Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio". Do użytkowników aplikacji skierowana jest też kampania "Ściągnij aplikację Orlen Vitay i korzystaj z rabatów na paliwo premium", zaplanowana na dzień startów wyścigów Formuły 1. Paliwa premium będzie można kupić w cenie paliw podstawowych. Akcję wesprze kampania digital, działania w social mediach i spoty radiowe. Za kreację odpowiada agencja Artegence.

Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy Teamu Alfa Romeo Racing Orlen, są tak jak w zeszłym roku twarzami kampanii "Inny kraj ta sama stacja". Za kreację odpowiada agencja RED8. Działania marketingowe opierają się głównie na outdoorze przy granicach Polski oraz lokalnym radiu. Kampania przeznaczona jest przede wszystkim na rynki niemiecki, czeski, litewski i słowacki. Potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia.

(KRY, 05.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.