Polscy lekkoatleci reklamują ofertę gastronomiczną stacji Orlenu
W spotach Orlenu występuje m.in. Justyna Święty-Ersetic, mistrzyni Europy w biegu na 400 m (screen: YouTube/PKN Orlen)
Polscy lekkoatleci w spotach wideo i działaniach digital promują ofertę gastronomiczną stacji Orlen. To tylko jedna z akcji promocyjnych koncernu, które startują w lipcu.
Wakacyjne działania marketingowe łączy sport - są związane z nadchodzącymi igrzyskami olimpijskimi w Tokio i wyścigami Formuły 1.
W kampanii "olimpijskiej" biorą udział Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy Oliwia Jabłońska, Adrian Castro i Rafał Szumiec. Promują oni ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach benzynowych. W ramach tej akcji nakręcono 60- i 30-sekundowy film reklamowy. Za kreację odpowiada agencja Grey, muzykę do spotu skomponował Radzimir Dębski, wyreżyserował go Marcin Filipek. Działania marketingowe zaplanowano w telewizji, radiu, prasie i internecie, a także outdoorze oraz we własnych kanałach i nośnikach Orlenu. Potrwają do końca sierpnia.
Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy Teamu Alfa Romeo Racing Orlen, są tak jak w zeszłym roku twarzami kampanii "Inny kraj ta sama stacja". Za kreację odpowiada agencja RED8. Działania marketingowe opierają się głównie na outdoorze przy granicach Polski oraz lokalnym radiu. Kampania przeznaczona jest przede wszystkim na rynki niemiecki, czeski, litewski i słowacki. Potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia.
(KRY, 05.07.2021)