Wojewódzki z Palikotem po piwie stawiają na konopną wódkę
W prezentacji 43-procentowej wódki wziął udział gen. Mirosław Hermaszewski, bo właśnie minęła 43. rocznica jego lotu w kosmos (fot. Piotr Drabik)
Do sprzedaży trafiła Wódka wyBUHowa, kolejny wspólny projekt z segmentu alkoholi Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Zapowiadają, że sto butelek wyślą w kosmos.
Nowy produkt spółki BUH Distillery, tworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego oraz Vortune Equity Group (VEG) zaprezentowano wczoraj w warszawskim Cosmos Muzeum. W spotkaniu udział wziął polski kosmonauta gen. Mirosław Hermaszewski.
Trunek z 43-proc. alkoholu powstał na bazie destylatu z piwa BUH, które zawiera susz konopny. Wódka wyBUHowa jest sprzedawana w sklepach sieci Żabka na zasadzie wyłączności.
Wojewódzki powiedział "Presserwisowi", że producenci sami odpowiadają za marketing nowego produktu, a wyniki sprzedaży piwa BUH mają dowodzić, że osoby pracujące w mediach mogą z powodzeniem "bawić się biznesem". Zainwestował w alkohol, bo jak żartował, nawet kurs bitcoina można załamać jednym wpisem na Twitterze, a sprzedaży piwa i wódki w Polsce nikt nie jest wstanie powstrzymać, jest to więc biznes bezpieczny.
Znak graficzny dla produktu opracował Tomasz Waciak Wójcik. Hasłem reklamowym nowej marki wódki jest: "Zastaliśmy Polskę Czystą, zostawimy Zieloną". W ramach promocji planowane jest wysłanie w kosmos stu butelek konopnego alkoholu przez brytyjską firmę Sent Into Space. Wydarzenie ma być transmitowane w internecie.
(BKS, PTD, 30.06.2021)