Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chatbot firmy Your Kaya pomoże ojcom przygotować się do rozmów z córkami

Facebookowy chatbot ma pomoc ojcom w trudnych rozmowach o dojrzewaniu (fot. Unsplash.com)

Your Kaya, producent artykułów higieny intymnej dla kobiet, rusza z kampanią na Dzień Ojca, która ma zachęcić mężczyzn, by angażowali się w życie dorastających córek. Pomóc ma w tym facebookowy chatbot.

Pierwsza miesiączka, problemy uczuciowe - to tematy, w których nie wszyscy ojcowie sobie radzą - dlatego od 23 czerwca każdy tata będzie miał okazję przeprowadzić symulację rozmowy z córką, aby lepiej się do niej przygotować. Dzięki chatbotowi chętni dowiedzą się, w jaki sposób otwarcie komunikować dziecku naturalność okresu, a także m.in. jakie środki intymne może stosować i jak zaradzić bólom miesiączkowym.

Press

(fot. materiały prasowe)

W kampanię zaangażowali się instagramowi influencerzy oraz tiktokerzy: @muapolina, @fagatkaaa i @juliazugaj.

Projekt powstał we współpracy z agencją kreatywną Must Be Loud oraz platformą Koda bots, odpowiedzialną za wdrożenie chatbota.

(AMS, 23.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.