Chatbot firmy Your Kaya pomoże ojcom przygotować się do rozmów z córkami
Facebookowy chatbot ma pomoc ojcom w trudnych rozmowach o dojrzewaniu (fot. Unsplash.com)
Your Kaya, producent artykułów higieny intymnej dla kobiet, rusza z kampanią na Dzień Ojca, która ma zachęcić mężczyzn, by angażowali się w życie dorastających córek. Pomóc ma w tym facebookowy chatbot.
Pierwsza miesiączka, problemy uczuciowe - to tematy, w których nie wszyscy ojcowie sobie radzą - dlatego od 23 czerwca każdy tata będzie miał okazję przeprowadzić symulację rozmowy z córką, aby lepiej się do niej przygotować. Dzięki chatbotowi chętni dowiedzą się, w jaki sposób otwarcie komunikować dziecku naturalność okresu, a także m.in. jakie środki intymne może stosować i jak zaradzić bólom miesiączkowym.
(fot. materiały prasowe)
W kampanię zaangażowali się instagramowi influencerzy oraz tiktokerzy: @muapolina, @fagatkaaa i @juliazugaj.
Projekt powstał we współpracy z agencją kreatywną Must Be Loud oraz platformą Koda bots, odpowiedzialną za wdrożenie chatbota.
(AMS, 23.06.2021)