Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort
Agnieszka Chylińska nie tylko wcieliła się w główną rolę, ale brała także udział w procesie kreatywnym (screen YouTube.com/Strefa Komfortu)
Komfort wystartował z kampanią promującą odświeżony wizerunek marki. Twarzą kampanii została Agnieszka Chylińska.
Efektem współpracy jest spot. Artystka zwraca się w nim do wszystkich, którym zdarzyło się trafić na niekompetentnych pracowników w trakcie remontu.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Grandes Kochonos. Chylińska nie tylko wcieliła się w główną rolę, ale brała także udział w procesie kreatywnym. Film w znacznej części został zrealizowany w technice mastershot. Wykorzystano również efekty pirotechniczne i efektowne zabiegi postprodukcyjne.
Realizacją spotu zajął się Tadeusz Śliwa, a nad wszystkim czuwał dom produkcyjny Moon Films. Kampania obejmuje obszary ATL i BTL.
(AMS, 07.06.2021)