Robert Makłowicz zachęca do aktywności fizycznej w kampanii MultiSport
Działania prowadzone są pod hasłem "Gotuj się do sportu” (fot. materiały prasowe)
Krytyk kulinarny Robert Makłowicz został ambasadorem marki MultiSport. W kampanii przekonuje, że powrót do aktywności fizycznej po przerwie spowodowanej pandemią może być łatwy i przyjemny.
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Gotuj się do sportu”. Multisport przypomina w kampanii, że obiekty sportowo-rekreacyjne na terenie całego kraju ponownie zostały otwarte.
Wizerunek krytyka kulinarnego pojawi się w kreacjach w internecie, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Kolejnym elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną przepisy (m.in. na "nóżki maczane w basenie, karczek okładany na ringu i boczuś skręcany na ławeczce”) na powrót do aktywności fizycznej wraz z kartą MultiSport . Ponadto przygotowano Letnią Grę MultiSport (zabawa w formie grywalizacji potrwa przez dziewięć tygodni).
Koncepcja kreatywna powstała we współpracy działu marketingu Benefit Systems, agencji Brand Kolektyw i agencji NAV. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Benefit Systems, za media online - agencja MOL, a kampanię radiową koordynuje agencja NAV.
(IKO, 01.06.2021)