Dział: PRASA

Dodano: Maj 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gość Niedzielny" i "Sieci" z największym wzrostem w marcu

Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" wzrosła o ponad 33 proc. w porównaniu z marcem 2020 roku

W marcu tygodniki "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media), "Sieci" (Fratria), "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i "Polityka" (Polityka) zanotowały największy wzrost rok do roku. Najbardziej w dół poszła sprzedaż "Angory" (Wydawnictwo Westa-Druk).

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w marcu wyniosła 97 626 egz. (wzrost o 10,72 proc. w stosunku do marca 2020 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" – 90 512 egz. (wzrost o 33,10 proc.), "Newsweek Polska" – 74 976 egz. (wzrost o 10,96 proc.), "Sieci" – 37 898 egz. (wzrost o 11,78 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 316 egz. (spadek o 2,29 proc.), "Tygodnik Powszechny" – 24 948 egz. (spadek o 0,28 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 20 925 egz. (wzrost o 3,83 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 13 692 egz. (spadek o 0,12 proc.).

Tygodnik z przedrukami "Angora" w marcu sprzedawał 201 408 egz. (spadek o 4,56 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(o,d, 28.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.