Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tatrzański Park Narodowy w kampanii zachęca do sprzątania

Kampania realizowana będzie do września (fot. materiały prasowe)

Tatrzański Park Narodowy ruszył z kampanią edukacyjną, w której uświadamia, że niewłaściwe postępowanie z odpadami niszczy dziką przyrodę.

Ogólnopolska kampania edukacyjna, prowadzona pod hasłem „Śmieci?! Kto to widział?!”, ma uwrażliwić Polaków na problem zanieczyszczania środowiska oraz zachęcić ich do sprzątania. Realizowana jest we współpracy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. „Inicjatywa Tatrzańskiego Parku Narodowego uzyskała dofinansowanie w ramach programu Edukacja ekologiczna w wysokości do 95 proc. kosztów kwalifikowanych” – poinformował w komunikacie prasowym Paweł Mirowski, wiceprezes Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Kampania realizowana będzie do września. Działania reklamowe obejmują przede wszystkim radio i nośniki reklamy zewnętrznej, w tym citylighty, rowery miejskie, autobusy. Ponadto we współpracy z dziennikarzem i blogerem Łukaszem Długowskim zostaną przygotowane filmy o tematyce przyrodniczej „Dzikim okiem” oraz podcasty. Przewidziano także konkursy i cykl sześciu lekcji dla uczniów z klas 4-6 o tematyce ekologii. TPN nie podaje, kto odpowiada za przygotowanie kampanii.

(IKO, 24.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.