Joanna Krupa wystąpiła w kampanii Neonet
(screen Youtube.com/Neonet)
Wystartowała kampania marki Neonet. W inaugurującym ją spocie wystąpiła Joanna Krupa.
Pierwsza wizerunkowo-produktowa kampania marki Neonet realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji "Mówisz - masz”. Głównym celem kampanii ma być podkreślenie wysokiej jakości obsługi i pomocy ze strony doradców, które – w połączeniu z optymalnym asortymentem dostępnym w salonach i na stronie neonet.pl – sprawiają, że proces wyboru sprzętu staje się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. W spocie w roli wymagającej klientki salonu Neonet występuje Joanna Krupa, jurorka programu "Top model" (TVN).
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 20 maja. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B, która zajęła się też postprodukcją i przygotowaniem key visual.
(AMS, 21.05.2021)