Beata Kozidrak w nowej odsłonie kampanii Coca-Cola Zero Cukru

Kampania z Beatą Kozidrak będzie w różnych kanałach komunikacji (fot. materiały prasowe)
Beata Kozidrak jako nowa ambasadorka Coca-Coli Zero Cukru występuje w kolejnej odsłonie kampanii.
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla napoju Coca-Cola Zero Cukru. Hasłem "Najlepsza Coca-Cola ever?" konsumenci byli zachęcani do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzi na to pytanie namawia wokalistka Beata Kozidrak, nowa ambasadorka marki. Producent napoju wraz z siecią sklepów Żabka przygotował akcję promocyjną dla użytkowników aplikacji mobilnej żappka, o czym informuje w spocie. Do wygrania są 2 mln puszek Cola-Coli Zero Cukru.
Działania komunikacyjne, poza emisją spotu reklamowego, obejmują akcje samplingowe w różnych kanałach sprzedaży, a także szeroką kampanię OOH i digital. Za realizację tej odsłony kampanii "Najlepsza Coca-Cola ever?" odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR). Spot w ramach platformy Żabka. Mały wielki sklep powstał przy współpracy z Agencją PZL i Easy Hell Productions.
(AMS, 12.05.2021)
