Durex w kampanii przekonuje kobiety do lubrykantów
(screen Youtube.com/ Durex Polska)
Firma Durex rozpoczęła kampanię skierowaną do kobiet, w której - po raz pierwszy w Polsce - promuje lubrykanty.
Kampania pod hasłem "Nawilżanie jest seksi" potrwa do 4 czerwca. Prowadzona jest w internecie, telewizji, poprzez działania PR i aktywacje z influencerkami.
Na polski rynek zaadaptowano globalną wersję spotu, w którym marka zwraca uwagę, że współczesne kobiety walczą o równouprawnienie, i pyta: "Więc dlaczego wciąż godzimy się na dyskomfort podczas seksu?”. Za stworzenie strategii i adaptacją idei kreatywnej spotu odpowiada agencja DDB. Z kolei opracowaniem całościowej strategii komunikacji PR i realizacją działań media relations oraz branded content zajęła się agencja Big Picture. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Tears of Joy. Media w telewizji kupiło OMD, a w internecie - Zenith.
(IKO, 07.05.2021)