Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Durex w kampanii przekonuje kobiety do lubrykantów

(screen Youtube.com/ Durex Polska)

Firma Durex rozpoczęła kampanię skierowaną do kobiet, w której - po raz pierwszy w Polsce - promuje lubrykanty.

Kampania pod hasłem "Nawilżanie jest seksi" potrwa do 4 czerwca. Prowadzona jest w internecie, telewizji, poprzez działania PR i aktywacje z influencerkami.

Na polski rynek zaadaptowano globalną wersję spotu, w którym marka zwraca uwagę, że współczesne kobiety walczą o równouprawnienie, i pyta: "Więc dlaczego wciąż godzimy się na dyskomfort podczas seksu?”. Za stworzenie strategii i adaptacją idei kreatywnej spotu odpowiada agencja DDB. Z kolei opracowaniem całościowej strategii komunikacji PR i realizacją działań media relations oraz branded content zajęła się agencja Big Picture. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Tears of Joy. Media w telewizji kupiło OMD, a w internecie - Zenith.

(IKO, 07.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.