OldBoys & FreshMilk realizuje kampanię płatności Przelewy24
Od 19 kwietnia kampania prowadzona będzie również w telewizji (fot. materiały prasowe)
Serwis Przelewy24 rozpoczął kampanię promującą nową metodę płatności - P24NOW. Za jej przygotowanie odpowiada agencja OldBoys & FreshMilk, która pozyskała klienta w wyniku konkursu ofert.
Kampania „P24NOW – historie rodzinne” wskazuje zalety korzystania z metody płatności, która została uruchomiona przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bankiem. Klienci serwisu mogą dokonywać płatności, korzystając z odnawialnego limitu.
Bohaterami kampanii reklamowej są Ola i Tomek wraz z ich rodzinami. Ich perypetie dotyczące robienia zakupów przy wykorzystaniu usługi P24NOW pokazywane są w pięciu spotach inspirowanych estetyką filmów Wesa Andersona. Od 19 kwietnia kampania prowadzona będzie w telewizji, a od zeszłego tygodnia prowadzone są już działania w internecie. Za koncept kreatywny i realizację kampanii oraz za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada krakowska agencja OldBoys & FreshMilk. Pozostałe media zaplanowała agencja mediowa One House. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Muchas Gracias.
(IKO, 12.04.2021)