Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iga Świątek w wizerunkowej kampanii PZU

Iga Świątek wygrała French Open 2020 w grze pojedynczej (fot. materiały prasowe)

Iga Świątek w kampanii PZU przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć solidne wsparcie.

Jest to nawiązanie do współpracy tenisistki z największym polskim ubezpieczycielem – od lutego 2021 roku PZU jest jej głównym partnerem.

Kampania wizerunkowa PZU ruszyła 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Jak podkreśla Michał Lutostański, dyrektor biura marketingu PZU, adresowana jest do osób, które - tak jak Iga Świątek - mają plan na życie, ciężko pracują, by go zrealizować, ale w nieprzewidzianych sytuacjach chcą liczyć na wsparcie solidnego partnera.

30- i 45-sekundowe spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy reżyserował Dobromił Sudak. Za produkcję odpowiedzialny był Papaya Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował Sigma Bis.

(AMS, 09.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.