Maciej Stuhr w pierwszej kampanii ERLI.pl

Maciej Stuhr ofertę ERLI.pl zaprezentuje w sześciu spotach reklamowych (fot. materiały prasowe)
„Cała przyjemność na naszej stronie” - to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl – nowego marketplace’u na polskim rynku. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr.
Pierwsze spoty reklamowe pojawią się dziś w kanałach telewizyjnych. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap kampanii potrwa do czerwca.
Oferta ERLI.pl będzie zaprezentowana w sześciu spotach reklamowych – jednym 30-sekundowym, czterech 15-sekundowych oraz jednym 10-sekundowym. W każdym z nich Maciej Stuhr przybliży przykładowe produkty, jakie można znaleźć na ERLI.pl i pokaże najważniejsze cechy platformy (m.in program lojalnościowy). Za realizację kampanii odpowiada agencja Freundschaft.
(AMS, 07.04.2021)
