Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GUS wybrał Media Group do zakupu radiowo-telewizyjnej kampanii spisu ludności

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ruszył 1 kwietnia (fot. Pixabay.com)

Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął pierwszą część przetargu na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Wybrał agencję mediową Media Group, która zaproponowała najniższą stawkę 4,34 mln zł.

Wartość przetargu GUS wynosiła łącznie 14,5 mln zł brutto, przy czym na pierwszą część (dotyczy promocji głównie w telewizji i radiu) przeznaczono blisko 11,8 mln zł brutto, a na drugą (prasa) - 2,7 mln zł brutto. Drugą część przetargu wygrała Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU, która zaoferowała najniższą kwotę 2,1 mln zł.

31 marca, czyli dzień przed startem Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021, GUS rozstrzygnął pierwszą część przetargu. Zwyciężyła agencja Media Group, która zaoferowała najniższą kwotę 4,34 mln zł. O promocję spisu w radiu i telewizji zabiegały także: Sigma Bis – 7,7 mln zł, Agencja Reklamowa DSK – 6,95 mln zł, Fabryka Komunikacji Społecznej – 6,26 mln zł, konsorcjum firm Effective Media Solutions i Effective Media – 6,32 mln zł i Mastermind Media – 5,84 mln zł.

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 ruszył 1 kwietnia i zakończy się 30 września. GUS od grudnia ub.r. szukał agencji, która przeprowadzi kampanię promocyjną spisu. Urząd wielokrotnie przekładał termin składania ofert, na co wpływ miała m.in. skarga Klubów Gazety Polskiej do premiera na to, że w przetargu nie uwzględniono tytułów związanych z Tomaszem Sakiewiczem. Ostatecznie GUS zrezygnował ze wskazywania tytułów prasowych, w których mają ukazywać się reklamy.

(IKO, 02.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.