Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja
Iggy Pop wystąpił w ogólnopolskiej kampanii #NieWstydźSię (fot. materiały prasowe)
Amerykański muzyk Iggy Pop został twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja (Browar Tenczynek).
74-letni gwiazdor rocka wystąpił w ogólnopolskiej kampanii #NieWstydźSię!, która startuje 29 marca (sam produkt będzie dostępny w sieci sklepów Żabka Polska od 31 marca). W reklamie Pop pozuje z butelką piwa Tenczynek Marakuja, eksponując nagi tors, a w komunikacji marka podkreśla, że "nie warto tkwić w narzuconych schematach” i zachęca do "wyrażania swojego zdania w każdej kwestii”. W ramach kampanii powstał spot, który był kręcony równocześnie w Polsce i w USA (ze względu na ograniczenia pandemiczne), w którym wykorzystano utwór "The Passenger" - hit Iggy'ego Popa z 1977 roku. Za produkcję wideo odpowiada Lulu Production, a za kreację i reżyserię - Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.
"Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach" – poinformował w komunikacie Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek.
Browar Tenczynek należy do Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, której właścicielami są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W 2018 roku odkupili oni od Marka Jakubiaka małopolski browar Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu premierę miało piwo kraftowe marki Buh (z dodatkiem suszu konopnego) wyprodukowane przez Przyjazne Państwo, spółkę należącą do Janusza Palikota oraz do prezentera TVN Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego, członka zarządu Doctor Brew, producenta piw rzemieślniczych.
(IKO, 29.03.2021)