Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop wystąpił w ogólnopolskiej kampanii #NieWstydźSię (fot. materiały prasowe)

Amerykański muzyk Iggy Pop został twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja (Browar Tenczynek).

74-letni gwiazdor rocka wystąpił w ogólnopolskiej kampanii #NieWstydźSię!, która startuje 29 marca (sam produkt będzie dostępny w sieci sklepów Żabka Polska od 31 marca). W reklamie Pop pozuje z butelką piwa Tenczynek Marakuja, eksponując nagi tors, a w komunikacji marka podkreśla, że "nie warto tkwić w narzuconych schematach” i zachęca do "wyrażania swojego zdania w każdej kwestii”. W ramach kampanii powstał spot, który był kręcony równocześnie w Polsce i w USA (ze względu na ograniczenia pandemiczne), w którym wykorzystano utwór "The Passenger" - hit Iggy'ego Popa z 1977 roku. Za produkcję wideo odpowiada Lulu Production, a za kreację i reżyserię - Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.

"Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach" – poinformował w komunikacie Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek.

Browar Tenczynek należy do Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, której właścicielami są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W 2018 roku odkupili oni od Marka Jakubiaka małopolski browar Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu premierę miało piwo kraftowe marki Buh (z dodatkiem suszu konopnego) wyprodukowane przez Przyjazne Państwo, spółkę należącą do Janusza Palikota oraz do prezentera TVN Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego, członka zarządu Doctor Brew, producenta piw rzemieślniczych.

(IKO, 29.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.