"Newsweek Polska", "Polityka" i "Tygodnik do Rzeczy" ze wzrostami sprzedaży
Średnia sprzedaż tygodnika "Newsweek Polska" w styczniu wyniosła 73 052 egz., a "Polityki" – 97 364 egz.
W styczniu tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Polityka" (Polityka) i "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro)" miały wzrost sprzedaży rok do roku. Sprzedaż utrzymały "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) i "Sieci" (Fratria), największy spadek odnotował zaś "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w styczniu wyniosła 97 364 egz. (wzrost o 8,07 proc. w stosunku do stycznia 2020 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" – 88 304 egz. (spadek o 11,81 proc.), "Newsweek Polska" – 73 052 egz. (wzrost o 8,76 proc.), "Sieci" – 36 282 egz. (spadek o 0,01 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" – 29 375 egz. (wzrost o 1,88 proc.), "Tygodnik Powszechny" – 26 975 egz. (wzrost o 0,18 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 20 722 egz. (spadek o 6,31 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 13 501 egz. (spadek o 7,78 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w listopadzie sprzedawał 200 653 egz. (spadek o 7,15 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. (JSX)
(o,d, 18.03.2021)