Jędrzejczyk, Gilon i Fernandes w kampanii Pumy podkreślającej siłę kobiet
Kampania ma globalny zasięg, polskie ambasadorki wystąpiły w jej lokalnej odsłonie (fot. materiały prasowe)
Mistrzyni świata w kickboxingu, zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk, prezenterka telewizyjna Karolina Gilon i wokalistka Carla Fernandes zostały twarzami skierowanej do kobiet kampanii marki sportowej Puma.
Kampania „She moves us” ma zasięg globalny, a polskie ambasadorki marki wystąpiły w jej lokalnej odsłonie. W ramach działań nawiązano współpracę z kobiecymi grupami na Facebooku: Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą! oraz z „dziewczynami z całego kraju, które wzięły udział w spocie”. Wykorzystana w kampanii reklama jest manifestem przygotowanym przez kobiety dla kobiet, w którym pokazują, że siłą kobiet jest ich solidarność i wzajemne wsparcie. Ponadto marka ufundowała wspomnianym grupom kobiecym na Facebooku 500 godzin indywidualnych konsultacji z psycholożkami.
Za koncepcję, strategię i realizację kampanii internetowej odpowiada agencja High&. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska. Spot wyreżyserowała Maria Makowska, a zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mikołaj Syguda. Postprodukcję zrealizowało studio Televisor. Działania PR prowadzi agencja Teal, media zaś zaplanowała i kupiła agencja Havas.
W globalnej odsłonie kampanii wystąpiły m.in. Dua Lipa, Cara Delevingne, Winnie Harlow.
(IKO, 17.03.2021)