Abstra produkuje nowy kanał na YouTube - marki Durex
Odcinki będą publikowane dwa razy w miesiącu (fot. Mikhail Tyrsyna/Unsplash.com)
Firma Durex ruszyła z nowym kanałem na YouTube - "W łóżku. Rozmowy dopasowane". Projekt powstał we współpracy z Abstra, producentem treści wideo na YouTube.
Nowa produkcja skierowana jest do dorosłych, którzy chcą poprawić swoje życie seksualne. Na kanale poruszane będą tematy, „o których Polacy często wstydzą się mówić, licząc na to, że druga osoba domyśli się, jakie są ich potrzeby i fantazje”. Twórcy formatu podkreślają, że chcą pomóc konsumentom polepszyć komunikację w związku. Prowadzącą internetowy program została psychoseksuolog Beata Bianca Kotoro. Na kanale gościnnie wystąpią jako komentatorzy m.in. Anna Szlęzak, Nishka Tur, Rafał Masny.
Odcinki będą publikowane dwa razy w miesiącu. W ramach projektu powstanie też sześć podcastów o tym samym tytule. Poza YouTube odcinki wideo będą dostępne w Onecie (portal zapewni też wsparcie mediowe).
Za kreację, produkcję, strategię promocji i dystrybucji online odpowiada Abstra, która we współpracy z Durexem realizuje już kanał o edukacji seksualnej "Jak TO robić?" na YouTube.
(IKO, 15.03.2021)