Mediacap przejmie resztę udziałów w Scholz & Friends Warszawa
Prezesem Scholz & Friends Warszawa i wiceprezesem Mediacap SA jest Marcin Jeziorski (fot. materiały prasowe)
Spółka zależna Mediacap SA – The Digitals, nabyła od Scholz & Friends Group 25 proc. udziałów spółki Scholz & Friends Warszawa.
Wartość transakcji to 270 tys. euro, zostanie zamknięta najpóźniej 30 kwietnia. The Digitals zapłaci za udziały z własnych środków. Spółka posiadała już 75 proc. udziałów w tej agencji (od 2010 roku). 100 proc. klientów Scholz & Friends Warszawa pochodzi z Polski.
„Transakcja jest dla nas bardzo korzystna, nie tylko z racji atrakcyjnej wyceny, ale przede wszystkim dlatego, że pozwoli na pełniejszą integrację w ramach Grupy S/F do której należą też The Digitals, Emlab i Booost. Umożliwi ona też zupełnie nowe obszary synergii z biznesem influencer marketingowym LTTM, naszym największym źródłem przychodów. Oznacza to także, że całość zysku wypracowanego w Grupie S/F trafi do akcjonariuszy Mediacap SA, co jest korzystne pod kątem wartości zysku na akcje (EPS). Jestem przekonany, że zainwestowane pieniądze szybko się zwrócą” – komentuje Jacek Olechowski, prezes Mediacap SA.
(AMS, 11.03.2021)