Provident promuje się hasłem „Mam plan na szczęście”
W spotach Provident koncentruje się na „pozytywnych emocjach, jakich podczas pandemii mogą dostarczyć proste plany” (fot. materiały prasowe)
Firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczęła kampanię „Mam plan na szczęście”. Za kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, która od roku obsługuje tego klienta.
Kampania „Mam plan na szczęście” nawiązuje do prowadzonej wcześniej przez Providenta kampanii "Mam plan", w której wykorzystany został utwór Rocha Poliszczuka (realizowała ją agencja Isobar).
Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych. W spotach Provident koncentruje się na „pozytywnych emocjach, jakich podczas pandemii mogą dostarczyć proste plany”, promując jednocześnie „Super Prostą Pożyczkę 3000 – 3300”. Spot 30- sekundowy i dwa spoty 15-sekundowe pokazują plany, które można zrealizować, przebywając w domach podczas pandemii.
MullenLowe Warsaw przygotowała kampanię i zadbała o kreację, media zaplanowała i kupiła agencja OMD. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Film.
(IKO, 05.03.2021)