Lidl znacząco zwiększył zaangażowanie na Facebooku
Lidl w styczniu zwiększył zaangażowanie na Facebooku o 67 proc. (fot. materiały prasowe)
W styczniu 2021 roku profil Lidl Polska na Facebooku był najbardziej angażującym wśród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii marketów i sklepów sieciowych.
W analizowanym miesiącu na profilu Lidla poziom zaangażowania (wskaźnik storytellers) wyniósł 24,1 tys. (tyle osób polubiło, skomentowało lub udostępniło post), co oznacza wzrost o 67 proc. względem grudnia ub.r. i awans o trzy pozycje w zestawieniu. Drugi pod tym względem był profil Media Expert – 22,9 tys. zaangażowanych osób (spadek o 25 proc.), a trzeci był profil RTV Euro AGD – 14,9 tys. zaangażowanych osób (spadek o 27 proc.). Dalej znalazły się profile: Żabka – mały wielki sklep – 10 tys. zaangażowanych osób (wzrost o 60 proc.) i Pepco – 8,1 tys. (spadek o 55 proc.).
Na profilu Lidl Polska wykonano w styczniu również najwięcej aktywności – 154 tys. (są to polubienia, komentarze lub udostępnienia postów). Profil ten awansował o dwie pozycje w zestawieniu. Profil Media Expert miał 87,5 tys. aktywności, a RTV Euro AGD – 65,6 tys. aktywności. Poza pierwszą trójką w zestawieniu znalazły się: Kaufland Polska – 43,9 tys. aktywności i Żabka – mały wielki sklep – 36,4 tys. aktywności.
Na koniec miesiąca najwięcej fanów spośród marketów i sklepów sieciowych miał profil Lidl Polska – 1,2 mln.
(IKO, 25.02.2021)