Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hochland wprowadza wegańską markę SimplyV, debiut wspiera kampanią

SimplyV to wegańska alternatywa dla tradycyjnych serów (fot. materiały prasowe)

Hochland Polska debiutuje w segmencie produktów roślinnych, wprowadza markę SimplyV, wegańską alternatywę dla tradycyjnych serów.

Launch marki SimplyV wspiera kampania marketingowa. Startuje kampania digitalowa oraz w mediach społecznościowych, a także dedykowana strona WWW. Marka będzie również promowana poprzez współpracę z influencerami oraz działania public relations. Media na potrzeby kampanii kupuje Value Media, za kreacje odpowiada Provogue Nawojka Meijer. Obsługą public relations zajmuje się Quality PR.

SimplyV to wegańskie plastry i pasty, stworzone na bazie migdałów, nie zawierają laktozy, glutenu, mleka, soi, konserwantów czy oleju palmowego.

(AMS, 24.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.