Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski tworzą grupę kreatywną NOWY®ŁAD
Filip Połoska, Marzena Szkolak i Paweł Stremski kilka lat temu pracowali razem w Agorze (fot. materiały prasowe)
Marzena Szkolak, była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl, Filip Połoska, do niedawna międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ, oraz Paweł Stremski, były naczelny i dyrektor Gazeta.pl, tworzą grupę kreatywną NOWY®ŁAD.
Chcą realizować niestandardowe projekty offline i online, budować strategię komunikacji marek, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i szkolenia o kontencie, mediach i trendach dla agencji i marek.
„Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie” - mówi Paweł Stremski.
Filip Połoska zaznacza, że NOWY®ŁAD nie jest agencją, nie buduje agencyjnych struktur i nie planuje startować w przetargach. „Do naszych osadzonych w »nowej normalności« pomysłów, będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta” - mówi Marzena Szkolak.
Marzena Szkolak to laureatka Grand Prix i Tytanowego Lwa Cannes Lions za projekt “Ostatni Twój Weekend”, była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl, wcześniej szefowa strony głównej i serwisów wertykalnych. Filip Połoska jako międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ był odpowiedzialny za strategię i zmianę wizerunku marki na sześciu europejskich rynkach. Wcześniej był szefem kontentu strony głównej Gazeta.pl. Paweł Stremski to były redaktor naczelny i dyrektor Gazeta.pl, współtwórca Targów Rzeczy Ładnych.
„Przez lata staliśmy na czele dużych zespołów i tworzyliśmy innowacyjne projekty mediowe i marketingowe w ramach Agory i RASP. Świetnie się znamy, uwielbiamy ze sobą pracować i uznaliśmy, że właśnie teraz, w czasie dużych zmian i przewartościowań, warto wystartować z własnym projektem” - mówią założyciele NOWEGO®ŁADU.
Grupa NOWY®ŁAD współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami.
Branding NOWY®ŁAD przygotowali Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios), odpowiedzialni m.in. za identyfikację projektów Dawida Podsiadły.
(RAQ, 24.02.2021)