Janusz Chabior ponownie w reklamach OLX
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO (screen Youtube.com/OLX)
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.
Kampania promuje Przesyłki OLX, na które do końca marca obowiązują promocyjne ceny. Usługa działa w kategoriach: Dom i ogród, Elektronika, Moda, Dla dzieci, Muzyka i Edukacja oraz Sport i hobby.
Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy.
"Nasz serwis nigdy nie chciał nikomu nic narzucać, tym razem opowiadamy więc historię o tym, że każdy ma wybór i jeśli chce przemierzać kilometry, by odebrać wymarzony przedmiot obserwując przy okazji żurawie, to super. Ale super też będzie, jeśli zamówi rzecz do paczkomatu. Bo może. Jak we wszystkich dobrych historiach, również i w tej pozostawiamy odbiorców z puentą, którą wygłasza nieoceniony Janusz Chabior" - informuje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano, za postprodukcję - Xantus TV, postprodukcję dźwięku - Juice, reżyserię Tadeusz Śliwa, operator to Marek Sanak, a media zaplanował MediaConcept.
(AMS, 16.02.2021)