David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii Adidasa
Za realizację lokalnej kampanii odpowiada VMLY&R (screen YouTube.com/Addidas Running)
Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu modelu Adidas Ultraboost 21.
W globalnym spocie były piłkarz David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się lepiej fizycznie i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles. W lokalnej kampanii występują modelka Zuza Kołodziejczyk i aktorka Wiktoria Gąsiewska, które pokazują, że codzienne treningi dają im radość z biegania. Ich wizerunki są na witrynach warszawskich sklepów Adidas w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach. Zaplanowane są szeroko zakrojone działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz współpraca z mediami (Newonce, Noizz, media biegowe), a także działania w digital i OOH/DOOH.
Adidas przygotował także podcasty poświęcone bieganiu, które są dostępne w języku angielskim na platformie Spotify. Gośćmi są utytułowani sportowcy i trenerzy.
Za realizację lokalnej kampanii odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu lokalnego w reżyserii Arka Nowakowskiego oraz kontentu foto: Shootme i VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada Mediacom.
(AMS, 16.02.2021)