Klub Komediowy promuje sieć sklepów Aldi
Aldi jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę (fot. materiały prasowe)
Klub Komediowy, który w listopadzie sparodiował reklamę Apartu, w wyniku czego film „Piękna i długa reklama Apartu” stał się wiralem, teraz wystąpił w kampanii sieci sklepów Aldi.
Kampania „1001 powodów, by wpaść do Aldi!” prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i w internecie. Wykorzystano w niej wizerunek Kingi Kosik-Burzyńskiej i Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego. Między innymi na YouTube pojawi się seria filmów z ich udziałem, w których w zabawny sposób będą sprawdzać, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, aby wpaść do Aldi. Dotychczas marka nie opierała swoich kampanii wizerunkowych na kanale YouTube. Kampania poprzedzona była teaserem, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji Aldi i Klubu Komediowego.
Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za launch i prowadzenie kanału Aldi na Instagramie odpowiada agencja The Digitals (obie należą do Grupy S/F). Kampania jest rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na „Wielkim Teście Produktów Aldi”, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali ich walory.
Aldi jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. „Klub Komediowy idealnie wpisuje się w tożsamość marki Aldi – to powiew świeżości na rynku reklamowym, ma doskonałe wyczucie rynku, z dystansem i ogromnym poczuciem humoru potrafią w swych improwizacjach uchwycić sedno przekazu. Cieszymy się, że to oni będą gospodarzami naszej nowej platformy” - informuje Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi.
(IKO, 09.02.2021)