Grupa badaczy z Kantara tworzy nową agencję badawczą
Michał Ścibor-Rylski, Katarzyna Król i Krzysztof Tomczak (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Król, Michał Ścibor-Rylski i Krzysztof Tomczak po odejściu z Kantara założyli firmę badawczą Minds & Roses.
"Kantar dokonuje przemyślanego strategicznego wyboru pewnych obszarów badawczych, w których jest w stanie osiągać marżę satysfakcjonującą jego właścicieli. My idziemy inną drogą: mamy zarówno doświadczenie, jak i ambicję holistycznego rozumienia biznesu i potrzeb naszych klientów" - mówi cytowany w komunikacie Tomczak, członek zarządu Minds & Roses. "Nasi klienci potrzebują specjalistycznej wiedzy z obszarów takich, jak marka, innowacje, komunikacja czy shopper. Potrzebują też umiejętności uchwycenia pełnego obrazu" - dodaje.
Katarzyna Król jest badaczką jakościową, ekspertką od innowacji, budowy marek zrównoważonych i wdrażania ekonomii cyrkularnej od strategii marek. W branży badawczej pracuje od 13 lat.
Michał Ścibor-Rylski to nauczyciel akademicki i badacz jakościowy, specjalizuje się w grywalizacji w badaniach marketingowych, projektowaniu metod badawczych i gier. W branży od 15 lat.
Krzysztof Tomczak jest jednym z z założycieli SMG/KRC, w branży od 29 lat.
(jsx, 28.01.2021)