TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przyspiesza wiosenną ramówkę. Premiery już od połowy lutego

Od 15 lutego oglądać będzie można m.in. nowy serial "Tajemnica zawodowa" i nowe odcinki "Kuchennych rewolucji" (fot. Piotr Molecki/East News)

TVN przyspiesza start części pozycji z wiosennej ramówki. Będą one emitowane już od 15 lutego. - To próba ratowania widowni i przychodów reklamowych - komentuje Maciej Niepsuj z MullenLowe MediaHub.

W czwartek TVN poinformował o zmianach w ramówce na luty, wprowadzając premierowe pozycje. "Obserwujemy rynek i potrzeby naszych odbiorców, którzy oczekują, że będziemy dostarczać im na bieżąco nowych i różnorodnych treści" - informuje biuro prasowe TVN Grupa Discovery. "Przyspieszamy więc ramówkę TVN i jednocześnie premiery w Playerze, dzięki czemu widzowie zyskają wcześniejszy dostęp do naszej oferty" - tłumaczy nam ten ruch nadawca.

Od 15 lutego TVN emitować będzie nowy codzienny serial kryminalny "Lab" (w dni powszednie o 17), a także premierowe odcinki paradokumentu "Ukryta prawda" (w dni powszednie o 18) i teleturnieju "Milionerzy" (od poniedziałku do czwartku o 20.55).

Press

fot. materiały prasowe

Od 16 lutego we wtorki o 21.30 nadawany ma być serial "Chyłka - rewizja", trzeci sezon "Chyłki", produkcji opartej na serii o mecenas Joannie Chyłce, autorstwa Remigiusza Mroza. Główną rolę gra Magdalena Cielecka. "Chyłka - rewizja" premierę miał 6 października w Playerze.

Od 17 lutego w środy o 21.30 oglądać będzie można nowy serial "Tajemnica zawodowa" z Magdaleną Różczką i Cezarym Pazurą. To produkcja, która łączy wątki prawnicze z medycznymi. Produkcja ma 10 odcinków.

Od połowy lutego w ramówce TVN znajdą się także nowe sezony talk-show "Kuba Wojewódzki" (we wtorki o 22.30, od 16 lutego) i "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler (w czwartki o 21.30, od 18 lutego).

Z kolei TVN Siedem 22 lutego rozpocznie emisję trzeciego sezonu randkowego reality show "Hotel Paradise" (od poniedziałku do czwartku o 20.30). W piątki w tym paśmie oglądać będzie można nowe odcinki programu "Ślub od pierwszego wejrzenia".

TVN ratuje przychody reklamowe

Według Macieja Niepsuja, buying directora w agencji mediowej MullenLowe MediaHub, TVN w tym roku nie planował rozpoczęcia wiosennej ramówki już w połowie lutego. - Luty jest w TVN tańszym miesiącem, niż mógłby być, gdyby to zamierzali wcześniej zrobić – mówi Niepsuj.

- Skoro nowe pozycje pojawią się u każdego z głównych graczy, to dobrze by było w świadomości widzów zakotwiczyć z nowościami wcześniej. To zadziałało w przypadku TVN trzy lata temu, kiedy pierwszy raz mieli taki pomysł - zauważa Maciej Niepsuj.

Zwraca uwagę, że udział tzw. wielkiej czwórki nie rośnie i nadal wynosi ok. 30 proc. - A skądś te ratingi muszą się brać. To próba ratowania widowni i przychodów reklamowych – tłumaczy ruch TVN Niepsuj.

W 2020 roku wiosenna ramówka TVN wystartowała na początku marca.

TVN dotychczas nie przedstawił polityki handlowej na 2021 rok. Według biura prasowego TVN Grupa Discovery ma to nastąpić do końca stycznia. Klienci poznali już jednak podstawowe założenia tegorocznej polityki. 

- Warunki, które zostały roboczo zaproponowane, nie przewidują inflacji. Koszty dotarcia rok do roku są constans. Aczkolwiek mamy różne zmiany, powiedziałbym, z ukrytą inflacją – wyjaśnia Maciej Niepsuj. Jako przykład podaje, że udział TVN Siedem w połączonym pakiecie z TVN wzrósł z 30 do 40 proc. - Jakkolwiek Siódemka by nie rosła, cały czas jest słabszym produktem niż główna antena. Zwiększenie wagi TVN Siedem w połączonym produkcie jednak oznacza lekką inflację – mówi Niepsuj. Wskazuje na brak obniżenia kosztów dotarcia oferty Premium TV, mimo utraty przez TVN na rzecz Polsatu obsługi TV Puls i Puls 2.

W 2020 roku TVN miał 7,49 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Stacja była liderem w grupie komercyjnej, zdobywając 9,57 proc. (dane Nielsen Media).

(KOZ, 22.01.2021)

Pozostałe tematy weekendowe

Nie żyje „Papcio Chmiel”
Dyplomacja tajemnicza
Albicla zaliczyła falstart i skopiowała...
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.