Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Forbes" uruchamia płatną platformę z newsletterami

"Forbes" ma 104-letnią historię, ale jest otwarty na współczesne wyzwania (fot. Wikimedia Commons/Nacho Supreme)

"Forbes", amerykański dwutygodnik o tematyce biznesowej, uruchamia platformę do prowadzenia newsletterów, która pozwoli dziennikarzom wydawać własne, płatne biuletyny. Dochodami z subskrypcji mają dzielić się po połowie z wydawcą.

"Forbes" deklaruje zatrudnienie 20-30 autorów, którzy pomogą uruchomić platformę. W dalszej kolejności wesprze serwis zasobami redakcyjnymi, m.in. udostępniając produkcje liczącej 2,8 tys. osób sieci współpracowników. "Forbes" zaoferuje autorom korzyści marketingowe, redakcyjne i inne wynikające z bycia częścią platformy, licząc, że czytelników idących za autorami uda się przyciągnąć także jako odbiorców magazynu. Autorzy będą też partycypować w przychodach z reklam - w zależności od liczby odsłon ich tekstów i odwiedzin na stronie. Piszący na platformie mogą liczyć m.in. na wsparcie prawne, wskazówki redakcyjne, pomoc przy redagowaniu tekstów i w sprawdzaniu faktów.

"Forbes" do pisania na platformie zatrudnił już kilka osób. Dwight Silverman z "Houston Chronicle" będzie tworzyć biuletyn dotyczący technologii konsumenckich, dziennikarz "Forbesa" Scott Mendelsohn ma pisać o rozrywce i box office, a Susan Rowan Kelleher, także dziennikarka magazynu - o ekskluzywnych podróżach.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 22.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.