Bricoman uznał, że warunki przetargu są odpowiednie, i nic w nich nie zmienił
Termin składania prezentacji został wyznaczony na 22 lutego (fot. Bricoman.pl)
Firma Bricoman, pomimo zapowiedzi zmiany warunków przetargu, podtrzymała wszystkie wcześniejsze zadania, a reklamacje agencji uznała za bezzasadne - ustalił "Press".
Po tym, jak agencje odmówiły udziału w przetargu reklamowym Bricoman, firma zapowiedziała debriefing z agencjami i zmianę warunków. Jednak na biefingu Bricoman podtrzymał wcześniejsze zadania przetargowe i uznał niezadowolenie agencji za bezzasadne. Jednym z elementów briefu były bowiem rozpisane na trzy lata zadania strategiczne, m.in. strategia marki, analiza konkurencji i kilkanaście innych zleceń analitycznych.
Przetarg ma mieć charakter kompleksowy - brief zawierał też zadania dotyczące konceptu komunikacyjnego (kreatywnego) marki. Termin składania prezentacji został wyznaczony na 22 lutego. Bricoman nie zwraca kosztów udziału w przetargu.
- W tej sytuacji zrezygnowaliśmy z udziału w przetargu, niektóre agencje też nie zdecydowały się na udział - mówi osoba zarządzająca jedną z firm zaproszonych przez Bricoman do przetargu - Ale wiem też, że część zaakceptowała wcześniej oprotestowane warunki i chce przystąpić do przetargu.
Z informacji "Press" wynika, że co najmniej trzy agencje z pięciu zaproszonych nie zdecydowały się na udział w przetargu. Nie wiadomo, czy w związku z tym Bricoman planuje zaproszenie do postępowania kolejnych firm. Bricoman nie odpowiedział na pytania "Press".
Bricoman to ogólnopolska sieć hurtowni budowlanych.
(AMS, 21.01.2021)