Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Puma

Joanna Jędrzejczyk to trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim (fot. materiały prasowe)
Marka Puma ma nową ambasadorkę - rozpoczyna współpracę z Joanną Jędrzejczyk, polską zawodniczką UFC.
Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Jędrzejczyk mówią o jej „kociej osobowości”. Występują w nim m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki Puma Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski.
Jędrzejczyk to trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship. Ma na koncie tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Wspiera też Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.
Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, a także produkcję zdjęć oraz wideo. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja Teal.
(AMS, 19.01.2021)
