Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WhatsApp z Facebookiem kontrolowane w Turcji z powodu nowej polityki prywatności

WhatsApp poinformował 2 mld użytkowników o zmianach w regulaminie (fot. Christian Wiediger/ Unsplash)

Turecka Rada ds. Konkurencji wszczęła dochodzenie w sprawie WhatsAppa i jego właściciela Facebook Inc. w związku z żądaniem udostępniania danych użytkowników, takich jak numery telefonów i lokalizacje.

WhatsApp wprowadza zmiany na całym świecie, ale w Turcji aplikacja została poddana szczególnej kontroli. Biuro prasowe prezydenta Tayyipa Erdogana i ministerstwo obrony poinformowały, że rezygnują z korzystania z WhatsAppa na rzecz konkurencyjnej aplikacji BiP, należącej do miejscowego operatora Turkcell. W ciągu 48 godzin turecka aplikacja została ściągnięta przez ponad 2 mln obywateli.

W oświadczeniu turecka Rada ds. Konkurencji stwierdziła, że wymóg gromadzenia danych powinien zostać zawieszony do czasu zakończenia dochodzenia. W Turcji w lipcu uchwalono prawo wzmacniające kontrolę władz nad zagranicznymi firmami. Od tego czasu rząd wprowadza nowe regulacje i nakłada kary na firmy prowadzące serwisy społecznościowe.

WhatsApp zwrócił się do 2 mld użytkowników na świecie o wyrażenie zgody na nowe warunki korzystania z usługi, przewidujące udostępnianie większej ilości danych macierzystej firmie, tzn. Facebookowi. Użytkownicy, którzy nie wyrażą na to zgody, od 8 lutego nie będą mogli uzyskać dostępu do swojego konta. Facebook wprowadził ten wymóg, by zwiększyć wpływy reklamowe.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 13.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.