Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WhatsApp z Facebookiem kontrolowane w Turcji z powodu nowej polityki prywatności

WhatsApp poinformował 2 mld użytkowników o zmianach w regulaminie (fot. Christian Wiediger/ Unsplash)

Turecka Rada ds. Konkurencji wszczęła dochodzenie w sprawie WhatsAppa i jego właściciela Facebook Inc. w związku z żądaniem udostępniania danych użytkowników, takich jak numery telefonów i lokalizacje.

WhatsApp wprowadza zmiany na całym świecie, ale w Turcji aplikacja została poddana szczególnej kontroli. Biuro prasowe prezydenta Tayyipa Erdogana i ministerstwo obrony poinformowały, że rezygnują z korzystania z WhatsAppa na rzecz konkurencyjnej aplikacji BiP, należącej do miejscowego operatora Turkcell. W ciągu 48 godzin turecka aplikacja została ściągnięta przez ponad 2 mln obywateli.

W oświadczeniu turecka Rada ds. Konkurencji stwierdziła, że wymóg gromadzenia danych powinien zostać zawieszony do czasu zakończenia dochodzenia. W Turcji w lipcu uchwalono prawo wzmacniające kontrolę władz nad zagranicznymi firmami. Od tego czasu rząd wprowadza nowe regulacje i nakłada kary na firmy prowadzące serwisy społecznościowe.

WhatsApp zwrócił się do 2 mld użytkowników na świecie o wyrażenie zgody na nowe warunki korzystania z usługi, przewidujące udostępnianie większej ilości danych macierzystej firmie, tzn. Facebookowi. Użytkownicy, którzy nie wyrażą na to zgody, od 8 lutego nie będą mogli uzyskać dostępu do swojego konta. Facebook wprowadził ten wymóg, by zwiększyć wpływy reklamowe.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 13.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.