Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kaufland z kampanią „Tylko bałwan przepłaca”

Bohaterem kampanii jest postać bałwana, która pojawia się w kreacjach reklamowych (fot. materiały prasowe)

Sieć supermarketów Kaufland rozpoczęła kampanię promocyjną „Tylko bałwan przepłaca”.

Bohaterem kampanii jest postać bałwana, która pojawia się w kreacjach reklamowych, m.in. w gazetkach promocyjnych Kauflandu. Działania prowadzone są także w telewizji, radiu, prasie, internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Promowana oferta dotyczy przecen produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej sieci Kaufland K-Classic oraz artykułów marek dostępnych w sprzedaży w sklepach sieci. Wraz z kampanią startuje konkurs Punktowy Milioner, który jest jednocześnie akcją promocyjną dla użytkowników kart Payback. Kaufland nie podaje, kto przygotował kampanię.

(IKO, 11.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.