Space Cat Industries i agencja Słucham współpracują z Polsat Media

Space Cat to agencja specjalizująca się w influencer marketingu (fot. materiały prasowe)
Biuro reklamy Polsat Media od 2021 roku współpracuje z agencją Space Cat Industries i z agencją Słucham. Oznacza to koniec trzyletniej współpracy na wyłączność z Grupą Abstra.
Dzięki nawiązanemu porozumieniu należąca do Polsat Media platforma Polsat Media AdTube, zrzeszająca influencerów i vlogerów skupionych wokół agencji Golden Coil, poszerzy portfolio o nowych twórców internetowych.
Space Cat jest agencją specjalizującą się w influencer marketingu, TikTok Ads oraz w tworzeniu treści audio i short video. Została założona w lutym 2019 roku przez Macieja Skrzypczaka i Barta Woźniaka, a jej strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent. W październiku ub.r. spółka Golden Coil kupiła pakiet udziałów w agencji Space Cat Industries.
Agencja Słucham specjalizuje się w marketingu podcastów, łącząc prowadzących podcasty z markami. "Dzięki temu klienci Polsat Media będą mogli dotrzeć do starszej grupy docelowej, zainteresowanej dłuższym formatem i bardziej rozwiniętym przekazem" - podaje agencja, która reprezentuje takich twórców, jak Joanna Okuniewska czy Justyna Mazur.
Z końcem 2020 roku Polsat Media zakończyło współpracę na wyłączność z Grupą Abstra, właścicielem m.in. kanału Abstrachuje TV na YouTubie, trwającą od stycznia 2018 roku.
(IKO, 11.01.2021)
