Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" zebrał już ponad 200 tys. zł na nową siedzibę

"Inicjatywa była oddolna, wyszła od samych czytelników i sympatyków" - opowiada Maja Kuczmińska, wiceprezeska Tygodnika Powszechnego (screen: Twitter/tygodnik)

W ciągu trzech dni "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) zebrał ponad 200 tys. zł na nową siedzibę redakcji.

Archidiecezja Krakowska w poniedziałek wypowiedziała "Tygodnikowi Powszechnemu" umowę najmu pomieszczeń, w których redakcja mieściła się niemal od początku wydawania tytułu w 1945 roku.

- Po tym, jak poinformowaliśmy o otrzymaniu wypowiedzenia najmu, natychmiast zaczęliśmy dostawać powiadomienia o wpłatach na konto fundacji i przez serwis FaniPay - opowiada Maja Kuczmińska, dyrektorka promocji i wiceprezeska spółki Tygodnik Powszechny. - Czytelnicy w mediach społecznościowych zaczęli namawiać do zakupu prenumeraty i widzimy już wzrost liczby prenumeratorów - dodaje.

"Tygodnik Powszechny" nie miał w planach zbiórki. - Inicjatywa była oddolna, wyszła od samych czytelników i sympatyków. Postanowiliśmy im ułatwić wpłaty, stąd zbiórka na Facebooku - tłumaczy Maja Kuczmińska. W piątek po południu poprzez Facebook zebrano już ponad 160 tys. zł. - Nie wiemy, jaka część wpłacających to czytelnicy, a jaka to sympatycy czy osoby, które chcą wykazać swój sprzeciw wobec stylu wypowiedzenia umowy przez Archidiecezję - w pandemii i w zimie - przyznaje wiceprezeska Tygodnika Powszechnego.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 08.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.