Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021
Klub Producentów Reklamowych SAR badanie producentów zrealizuje po raz czwarty (fot. Pixabay)
Klub Producentów Reklamowych SAR zaprasza do badania wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej.
Badanie producentów odbywa się po raz czwarty. Organizuje je Klub Producentów Reklamowych SAR, który co roku opracowuje raport ukazujący główne trendy w polskiej produkcji reklamowej. Badanie ma charakter ilościowy, analizowane są dane dotyczące setek przeprowadzanych co roku produkcji. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać, jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma pandemia.
Studia zainteresowane udziałem mogą zgłaszać się do Klubu Producentów Reklamowych SAR do 15 stycznia, premiera raportu planowana jest na marzec. Tegoroczne dane zostaną ukazane na tle danych z lat poprzednich.
(AMS, 08.01.2021)