"Świat Kobiety" z nowymi rubrykami i odświeżonym layoutem
Lutowy numer pojawił się na rynku w promocyjnej cenie 1,99 zł (wersja z książką kulinarną kosztuje 5,99 zł), jego nakład to 228 tys. egz.
Miesięcznik "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) od ukazującego się dziś lutowego wydania ma odświeżony layout oraz nowe działy i rubryki.
W piśmie pojawił się felieton "Od serca", w którym co miesiąc inna autorka (ekspertka, pisarka, dziennikarka, blogerka) porusza "inspirujący i dodający otuchy" temat. Do lutowego wydania felieton napisała pisarka Małgorzata Kalicińska.
W nowym dziale Smacznie i zdrowo! Katarzyna Bosacka pisze o zdrowym odżywianiu. W dziale Moda pojawiły się rubryki "Jak to nosić" dla pań plus size oraz "Modowe dylematy", w których stylista doradza w zakresie doboru odzieży.
"Dobry wybór" to nowa rubryka konsumencka działu Uroda, oceniane będą w niej kosmetyki. W dziale Zdrowie pojawiły się "O tym się mówi", w którym poruszane są aktualne tematy (w najnowszym wydaniu są to powikłania po COVID-19), i "Domowa klinika", gdzie lekarze i specjaliści odpowiadają na listy dotyczące sytuacji utrudnionego dostępu do opieki medycznej. W dziale Kuchnia pojawiła się rubryka "Gotuj raz na 4 dni", a w dziale Psychologia - "Liczy się rodzina".
Pismo ma, jak zapewnia wydawnictwo, bardziej przejrzysty layout i "nowocześniejszy sposób prezentowania treści". Zmiany wspiera kampania reklamowa w radiu RMF FM, mediach społecznościowych i magazynach wydawnictwa.
Lutowy numer pojawił się dzisiaj na rynku w promocyjnej cenie 1,99 zł (wersja z książką kulinarną kosztuje 5,99 zł), jego nakład to 228 tys. egz.
Jak wynika z danych ZKDP, we wrześniu 2020 roku sprzedaż ogółem "Świata Kobiety" wyniosła 143 404 egz. (spadek o 24,13 proc. względem września 2019 roku).
(JSX, 05.01.2021)