Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Direct Mail – sekcja specjalna w styczniowym "Press"

Direct Mail poświęcona jest sekcja specjalna w najnowszym „Press"

Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? – na to pytanie odpowiada Direct Mail, sekcja specjalna w najnowszym „Press".

Prezentujemy w niej wyniki najnowszych (wrzesień/październik 2020 roku) badań ABC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Zasadniczym wnioskiem z badań jest istnienie ogromnej rozbieżności pomiędzy postrzeganiem direct mail wśród marketerów oraz konsumentów. O ile ci pierwsi jeszcze nie doceniają tego kanału dotarcia, to konsumenci wolą katalogi i gazetki drukowane od ich odpowiedników w sieci.

W najnowszym "Press" pokazujemy najciekawsze kampanie i prezentujemy firmy działające w tym segmencie marketingu. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.

(CP, 04.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.