Direct Mail – sekcja specjalna w styczniowym "Press"
Direct Mail poświęcona jest sekcja specjalna w najnowszym „Press"
Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? – na to pytanie odpowiada Direct Mail, sekcja specjalna w najnowszym „Press".
Prezentujemy w niej wyniki najnowszych (wrzesień/październik 2020 roku) badań ABC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Zasadniczym wnioskiem z badań jest istnienie ogromnej rozbieżności pomiędzy postrzeganiem direct mail wśród marketerów oraz konsumentów. O ile ci pierwsi jeszcze nie doceniają tego kanału dotarcia, to konsumenci wolą katalogi i gazetki drukowane od ich odpowiedników w sieci.
W najnowszym "Press" pokazujemy najciekawsze kampanie i prezentujemy firmy działające w tym segmencie marketingu. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.
(CP, 04.01.2021)