GUS przeznaczy 14 mln zł na kampanię promującą powszechny spis ludności
![](/images/contents/photo_64344_1609224767_big.jpg)
Oferty można składać do 14 stycznia (fot. materiały prasowe)
Główny Urząd Statystyczny przeznaczy 14 mln zł netto na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, który ma zostać przeprowadzony w 2021 roku.
GUS rozpisał przetarg na agencję, która przeprowadzi kampanię promocyjną, głównie w telewizji i w radiu. Zlecenie obejmuje produkcję spotów i filmu instruktażowego oraz planowanie i zakup mediów, a także „lokowanie wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych”. Działania reklamowe prowadzone będą także w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej oraz w serwisach internetowych związanych z tytułami.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma zostać przeprowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 roku. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników. Oferty można składać do 14 stycznia. Wadium należy wpłacić w dwóch częściach: 250 tys. zł i 60 tys. zł.
(IKO, 29.12.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)