GUS przeznaczy 14 mln zł na kampanię promującą powszechny spis ludności

Oferty można składać do 14 stycznia (fot. materiały prasowe)
Główny Urząd Statystyczny przeznaczy 14 mln zł netto na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, który ma zostać przeprowadzony w 2021 roku.
GUS rozpisał przetarg na agencję, która przeprowadzi kampanię promocyjną, głównie w telewizji i w radiu. Zlecenie obejmuje produkcję spotów i filmu instruktażowego oraz planowanie i zakup mediów, a także „lokowanie wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych”. Działania reklamowe prowadzone będą także w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej oraz w serwisach internetowych związanych z tytułami.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma zostać przeprowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 roku. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników. Oferty można składać do 14 stycznia. Wadium należy wpłacić w dwóch częściach: 250 tys. zł i 60 tys. zł.
(IKO, 29.12.2020)
