Daria Zawiałow promuje whiskey marki Jameson
Daria Zawiałow wystąpiła w spocie marki Jameson (fot. materiały prasowe)
Piosenkarka Daria Zawiałow została twarzą kampanii marki alkoholowej Jameson "Tyle różnic, jedna whiskey".
W komunikacji marka podkreśla, że kieruje się troską o relacje międzyludzkie wyrażaną poprzez wspólne spędzanie wolnego czasu. Firma podkreśla, że zapraszając do współpracy Darię Zawiałow, "Jameson otwiera się na świat kobiet". W pierwszej odsłonie kampanii "Tyle różnic, jedna whiskey", która prowadzona była w październiku, wystąpił dziennikarz Piotr Kędzierski.
W ramach działań reklamowych powstały materiały zdjęciowe i filmowe z udziałem Zawiałow i Kędzierskiego. Kampania prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
(IKO, 14.12.2020)