Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Daria Zawiałow promuje whiskey marki Jameson

Daria Zawiałow wystąpiła w spocie marki Jameson (fot. materiały prasowe)

Piosenkarka Daria Zawiałow została twarzą kampanii marki alkoholowej Jameson "Tyle różnic, jedna whiskey".

W komunikacji marka podkreśla, że kieruje się troską o relacje międzyludzkie wyrażaną poprzez wspólne spędzanie wolnego czasu. Firma podkreśla, że zapraszając do współpracy Darię Zawiałow, "Jameson otwiera się na świat kobiet". W pierwszej odsłonie kampanii "Tyle różnic, jedna whiskey", która prowadzona była w październiku, wystąpił dziennikarz Piotr Kędzierski.

W ramach działań reklamowych powstały materiały zdjęciowe i filmowe z udziałem Zawiałow i Kędzierskiego. Kampania prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

(IKO, 14.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.