Ströer wprowadza w metrze pakiety targetowane
Firma jest operatorem reklam na peronach warszawskiego metra od 2001 roku (fot. materiały prasowe)
Firma reklamy zewnętrznej Ströer wprowadza do swojej oferty MetroPakiety, czyli wyselekcjonowane nośniki, które umożliwiają reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim metrze.
Jako pierwszy udostępniono pakiet pod nazwą Shopper, przeznaczony dla firm chcących dotrzeć z komunikatem do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe oraz robiących zakupy przez internet. Kolejne MetroPakiety zostaną wprowadzone w 2021 roku i będą nastawione na dotarcie m.in. do młodych odbiorców oraz do pracowników największych firm i korporacji.
MetroPakiety mają usprawnić planowanie mediów, zwłaszcza dużych kampanii reklamowych. Ströer podkreśla, że decydując się na zakup pakietu Shopper, „reklamodawca ma pewność, że jego kampania pojawi się na stacjach w bezpośrednim sąsiedztwie galerii i ulic handlowych, a przekaz znajdzie się w miejscach, którymi poruszają się pasażerowie kierujący się na zakupy”. Pakiety zostaną objęte rabatem.
Ströer jest operatorem reklam na peronach warszawskiego metra od 2001 roku.
(IKO, 11.12.2020)