Grzegorz Krychowiak w kampanii jako budowlaniec
Piłkarz zachęca konsumentów do korzystania z technologii 3E (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i Lokomotiwu Moskwa, wystąpił w roli budowlańca w kampanii firmy Dom 3E, której jest udziałowcem.
W spocie piłkarz wraz z innymi budowlańcami wznosi ścianę z elementów 3E, wykonanych z naturalnego perlitu, i zachęca konsumentów do korzystania z tej technologii. Powstały też wersje spotów skierowane do architektów, deweloperów i wykonawców, czyli do potencjalnych partnerów biznesowych Dom 3E.
Kampania prowadzona jest w internecie (Google, Facebook, Instagram, YouTube), w tym w mediach społecznościowych Grzegorza Krychowiaka, oraz poprzez działania remarketingowe. Koncepcja i scenariusz zostały przygotowane in-house - odpowiada za nie dział marketingu Dom 3E (zespół składający się z Grzegorza Szymańskiego, Zuzanny Rachmielowskiej i Adrianny Domagały). Spoty wyprodukowało studio Graffiti Films, kampanię digitalową zaś przygotowała agencja adCookie.
W 2020 roku Grzegorz Krychowiak zainwestował 5 mln zł w spółki System 3E i Dom 3E.
(IKO, 09.12.2020)