Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Krychowiak w kampanii jako budowlaniec

Piłkarz zachęca konsumentów do korzystania z technologii 3E (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i Lokomotiwu Moskwa, wystąpił w roli budowlańca w kampanii firmy Dom 3E, której jest udziałowcem.

W spocie piłkarz wraz z innymi budowlańcami wznosi ścianę z elementów 3E, wykonanych z naturalnego perlitu, i zachęca konsumentów do korzystania z tej technologii. Powstały też wersje spotów skierowane do architektów, deweloperów i wykonawców, czyli do potencjalnych partnerów biznesowych Dom 3E. 

Kampania prowadzona jest w internecie (Google, Facebook, Instagram, YouTube), w tym w mediach społecznościowych Grzegorza Krychowiaka, oraz poprzez działania remarketingowe. Koncepcja i scenariusz zostały przygotowane in-house - odpowiada za nie dział marketingu Dom 3E (zespół składający się z Grzegorza Szymańskiego, Zuzanny Rachmielowskiej i Adrianny Domagały). Spoty wyprodukowało studio Graffiti Films, kampanię digitalową zaś przygotowała agencja adCookie. 

W 2020 roku Grzegorz Krychowiak zainwestował 5 mln zł w spółki System 3E i Dom 3E. 

(IKO, 09.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.