Artegence pozycjonuje treści Expandera
Artegence stworzyła dla Expandera platformą komunikacyjną pt. "Kredyty to nasza bajka" (screen YouTube.com/Expander - Ekspert Finansowy)
Expander, marka operująca na rynku pośrednictwa finansowego, chce zoptymalizować pozycjonowanie swoich treści w internecie. To zadanie powierzyła Artegence.
Współpraca Artegence z Expanderem rozpoczęła się na początku 2020 roku - wówczas agencji powierzone zostało utworzenie strategii komunikacji dla działań wizerunkowych, taktycznych i w mediach społecznościowych. Artegence stworzyła dla Expandera platformą komunikacyjną pt. "Kredyty to nasza bajka".
Obecnie współpraca została bez przetargu poszerzona o obsługę z zakresu SEM i SEO. W ramach działań SEO agencja stworzyła strategię dla marki Expander, co ma pomóc w tworzeniu treści na stronę internetową klienta, które łatwiej dotrą do zainteresowanych przez ich lepsze pozycjonowanie. Działania te wspierane są ruchem płatnym, remarketingiem oraz web-analityką.
(AMS, 08.12.2020)