Eskadra poszerza profil działalności, pierwszym efektem będzie serial "Baltica"
Rozmowy na temat produkcji serialu "Baltica" już trwają (fot. materiały prasowe)
Agencja marketingu zintegrowanego Eskadra pracuje nad usługami streamingu seriali i gier komputerowych. Serial "Baltica" jest jej pierwszą produkcją.
Autorem pomysłu i scenariusza serialu jest Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny i założyciel agencji Eskadra. Są już gotowe koncepcje 12 sezonów serialu oraz scenariusz dwóch pierwszych. Zmyślony określa go mianem odważnej odpowiedzi na "Grę o tron". - To zaczynająca się w XIV wieku monumentalna historyczno-przygodowo-szpiegowska opowieść - mówi Zmyślony. - Rozmowy na temat produkcji właśnie się rozpoczęły. Prowadzimy je z największymi graczami na rynku, a produkcja nie będzie przedsięwzięciem lokalnym, tylko zdecydowanie międzynarodowym - dodaje.
Zmyślony zauważa, że Eskadra w swojej 30-letniej historii kilkakrotnie już zmieniała profil. - W zależności od mody i potrzeb rynku, byliśmy już agencją eventową, BTL-ową, full service, marketingu zintegrowanego. Czasy pandemii wskazały nam nowy kierunek - mówi założyciel agencji.
Eskadra chce się teraz specjalizować w usługach z obszaru streamingu seriali i gier komputerowych. - Rozumiemy to dwojako: jako produkcję kontentu, czego "Baltica" jest przykładem, a także jako realizowanie usług marketingowych promujących takie produkcje. "Baltica" będzie naszym pierwszym produktem, a jednocześnie klientem - tłumaczy Zmyślony.
(AMS, 03.12.2020)